Gra w Klasy Fit&Fun Chicco

125,90 zł
Brutto
8058664079315
Szt.

Ulubiona zabawa mamy i taty została rozbudowana o nowe opcje gry i elementy elektroniczne, dla jeszcze lepszej zabawy!

help_outlineZapytaj o produkt
Gra w Klasy Fit&Fun Chicco

Gra w Klasy Fit&Fun Chicco

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Nowoczesna wersja uwielbianej gry sprzed lat - Klasy wracają!

  

Jako dzieci bawiliśmy się skacząc na jednej nodze po wyrysowanych na chodniku polach, zbierając precyzyjnie rzucany na nie kamień. Wspomnienie tej gry wywołuje uśmiech na twarzach dorosłych. Teraz tę grę można przenieść do domu. I to w zupełnie nowej formie, przy jednoczesnym zachowaniu podstawowych zasad tej kultowej zabawy.

  

Najnowsza wersja gry w klasy to rozkładana elektroniczna, niesamowicie kolorowa mata z 10 polami, na które, rzuciwszy uprzednio krążkiem, trzeba wskoczyć, by go podnieść. Pól jest 10, co pomaga dziecku w nauce liczenia i zapamiętywaniu kolejnych liczb.

    

Tryb pierwszy to typowa, prosta gra w klasy, gdzie trzeba podnieść rzucony krążek, skacząc do niego na jednej nodze.

    

Tryb drugi to zupełna nowość i dodatkowa funkcja zabawki. Odkładamy krążek i bierzemy kostkę z wizerunkami ośmiu ćwiczących postaci i jednym polem „odpoczynek”. Czas na fitness czyli odtwarzanie pozycji i ćwiczeń, które wyrzucimy na kostce.

  

Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, równowagę i precyzję, zachęca do aktywności fizycznej i budzi pozytywne skojarzenia związane ze sportem i daje naprawdę dużo radości! Łączy pokolenia i wspiera budowanie więzi rodzinnych oraz socjalizację z rówieśnikami, których do tej zabawy można zaprosić.

  

Tryb 1 - Zabawa w klasy

  Fit Fun Gra w klasy Chicco grafika 1

Rzuć monetą na matę i skacz aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt.

  

Tryb 2 - Fitness

  Tryb Fitness - gra w klasy Chicco grafika 2

Rzuć kostką i sprawdź które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać!

  

Kostka składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę.

  

Zasilanie zabawki: baterie 3x AAA 1,5 Volt (nie są dołączone).

Wiek: 2-5 lat